2014年10月9日星期四

2014-10-10 金話莓系列:近來吃過的一堆頹飯 (上)


咳咳,應該咁講,我平日的飲食習慣是不太健康的,好多時好吃及豐富的都會是晚餐,中午就吃得比較求其,通常都是附近的快飯,食完之後就爭取時間工作搞哩搞露。

焗里斯本雞球珍珠飯




漂亮的名字,令人有所期待,揭曉原來是椰汁氾濫的葡國雞飯,再加兩舊芋頭做茄哩啡,難食!情況就好似看背面幾靚女,正面通常都。。。

黑椒德國腸煎雞扒飯



見到碟飯唔知點解我諗起「監獄風雲」。。。雞扒有半個iPhone 5的大小,好大塊啊。至於碌香腸?我覺得「廚師腸」仲好食過佢。

招牌薰蹄飯



不知道招牌在哪,薰蹄好肥又冇味,我要另外加薑蓉先食得落喎。

芝士茄汁焗雞扒飯





嚴格來說它是做到了菜名所說,絕無缺漏,但就非常之鹹,調味好有問題,下次最好送飲品唔該!

茄汁石斑雙腸飯



一個有點奇怪的組合,但我竟然買了。。。賣相亂糟糟,雙腸今次用了「廚師腸」,味道叫做聊勝於無。

香草洋蔥焗豬扒意粉




好明顯是焗得過火了,意粉焗到乾晒,脆卜卜,可以當小食啊。。。

好啦,今日講住咁多先,下集待續。




若你喜歡此部落格,也請你 like 一 like,感激!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...